Type to search

F1 Κεντρική ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Μερσέντες κ’ Χάμιλτον απέδειξαν ποιος είναι το αφεντικό!

Share

O Λιούις Χάμιλτον έχασε την εκκίνηση από τον διψασμένο Μαξ Φερστάππεν, μα η τεχνογνωσία της Μερσέντες μέσω του εγκεφάλου της, Τζέιμς Βόουλς, του έδωσαν δεύτερη ευκαιρία, κι εκείνος την υλοποίησε με επιτυχία…

Ήταν ένας αγώνας παρόμοιος με τον προηγούμενο της Πορτογαλίας, και ήταν και το αποτέλεσμα ,επίσης, το ίδιο. Η 98η νίκη του Βρετανού, προήλθε και πάλι μέσω της άψογης συνεργασίας Λιούις Χάμιλτον-Μερσέντες AMG. Ο αγώνας κρίθηκε στην άρνηση της Ρεντ Μπουλ να μην καλέσει στα πιτ για δεύτερη φορά σε εφάμιλλο χρόνο με αυτόν του Χάμιλτον, κι έτσι το Νο.44 αύξησε τη διαφορά στη βαθμολογία στους 14 βαθμούς.

Στην εκκίνηση του αγώνα οι δύο οδηγοί της Μερσέντες έχασαν από μια θέση, με τον Λεκλέρκ να είναι αυτός που βρέθηκε 3ος μπροστά από τον Βάλτερι Μπότας. Στον 8ο γύρο, ο οδηγός της Άλφα Τάουρι, Γιούκι Τσουνόντα, αναγκάστηκε να σταματήσει στην μέση της 10η στροφής καθώς το μονοθέσιο του Ιάπωνα παρέδωσε πνεύμα, με αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας για τους επόμενους 3 γύρους.

Στην επακκεκίνηση του αγώνα ο Φερστάππεν έφυγε με σχετική άνεση μπροστά με τον δεύτερο Χάμιλτον να μένει πίσω οριακά εκτός από την ζώνη DRS. Ο τοπικός ήρωας Φερνάντο Αλόνσο ύστερα από λάθος του, έχασε την 10η θέση από τον Στρολ και την Άστον Μάρτιν.

Max Verstapen Red Bull/Lewis Hamilton Mercedes F1 Spanish GP 2021Race

Στον 19ο γύρο μπήκε για αλλαγή ελαστικών ο Γκασλί με τον Γάλλο οδηγό παράλληλα να εκτίει την ποινή 5 δευτερολέπτων που δέχτηκε για μη κανονική τοποθέτηση του μονοθέσιου στην εκκίνηση του αγώνα. Στους επόμενους γύρους οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν για αλλαγή ελαστικών με την επιλογή που φάνηκε να επικρατεί να είναι η μέση γόμα της Πιρέλλι. Αρκετά άσχημο ήταν το πιτστοπ του Μαξ με τον Χάμιλτον να μην μπαίνει αμέσως, αλλά μερικούς γύρους αργότερα με την στρατηγική τηςΜερσέντες για όβερκατ να μην πετυχαίνει.

Φτάνοντας στο μέσω του αγώνα ο μοναδικός οδηγός ο οποίος δεν έκανε αλλαγή ελαστικών ήταν ο Ραικκόνεν με τον Φινλανδό πρωταθλητή να βρίσκεται στην 8η θέση μπροστά από τον Οκόν της Aλπίν. Στους επόμενους γύρους μια από τις μάχες που είχαν ενδιαφέρων ήταν αυτή ανάμεσα σε Ρικιάρντο και Πέρεζ για την 5η θέση με τον Μεξικάνο οδηγό της Ρεντ Μπουλ να μην μπορεί να περάσει τον οδηγό της ΜακΛάρεν. Λίγους γύρους πιο μετά οι οδηγοί της Aston Martin μπήκαν για την δεύτερη αλλαγή ελαστικών με τον Stroll να επιστρέφει στην 14η θέση και τον Sebastian Vettel στην 16η. Η μάχη κορυφής, η οποία είχε διάρκεια αρκετών γύρων διακόπηκε καθώς η Μερσέντες έβαλε μέσα τον Βρετανό για αλλαγή ελαστικών σε φρέσκια μέση. Στον 47ο γύρο έφτασε η στιγμή του Πέρεζ να περάσει τον Ρικιάρντο, ο οποίος και στην συνέχεια μπήκε με την σειρά του μπήκε για να βάλει φρέσκο σετ ελαστικών.

Valtteri Bottas Mercedes F1 Spanish GP 2021Race

Έξι γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ο Χάμιλτον έχοντας καταιγιστικό ρυθμό κατάφερε να περάσει τον Μαξ για την πρώτη θέση, ακολουθώντας την ίδια στρατηγική με την Ουγγαρία του 2020. Παράλληλα είδαμε πολλούς οδηγούς να μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών με στόχο το βαθμό του ταχύτερου γύρου με τον με τον Φερστάππεν να είναι αυτός που το παίρνει τελικά με χρόνο ,σχεδόν, κατατακτηρίων! Την ίδια ώρα ο Αλόνσο που προσπαθούσε να μείνει στη 10αδα έχασε θέσεις από Στρολ και Γκασλί, με τον Ισπανό στην συνέχεια να μπαίνει για αλλαγή ελαστικών…

Επόμενο ραντεβού με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 σε δύο εβδομάδες με το ξεχωριστό Γκραν Πρι του Μονακό!

Ηλίας Σιαφάκας

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *