Type to search

F1 Κεντρική ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

F1 GP Emilia Romagna(Αγώνας):Νικητής σε έναν επεισοδιακό αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν

Share

Ο Μαξ Φερστάπεν μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα όπου είχε τα πάντα(ατυχήματα,διακοπή αγώνα,ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες)πήρε την νίκη στην Ίμολα και σταμάτησε το τανκ που ακούει στο όνομα Λιούις Χάμιλτον.

Ας ξεκινήσουμε όμως από το τέλος.Όλα έδειχναν ότι θα είχαμε ένα καθόλα στεγνό αγώνα με τον Σέρχιο Πέρεζ να ξεκινά με την μαλακή γόμα.Ωστόσο 40 λεπτά πριν την εκκίνηση,ξέσπασε μπόρα με συνέπεια η πλειοψηφία των οδηγών να αλλάξουν άρδην την στρατηγική τους και οι περισσότεροι ξεκίνησαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά,πλην ελαχίστων που πήραν εξ’αρχής το ρίσκο και ξεκίνησαν με τα βρόχινα.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα,ο Φερστάπεν ξεκίνησε εξαιρετικά και ανέβηκε από την τρίτη θέση στην πρώτη.Ο Χάμιλτον προσπάθησε να τον ακολουθήσει αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να τον πλησιάσει και ο Άγγλος παγκόσμιος πρωταθλητής να συγκρουστεί με τον Ολλανδό της Red Bull και να χάσει ένα κομμάτι της εμπρός αεροτομής του.

Η επαφή Mazepin-Latifi στον προστατευτικό τοίχο της πίστας,έφερε τον αγώνα σε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας αλλά δεν ήταν το μόνο συμβάν…

Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Πέρεζ προσπέρασε δύο μονοθέσια,κάτι που απαγορεύεται βάσει κανονισμού.Η ποινή που έλαβε ήταν stop&go 10 δευτερολέπτων.

Ένα ακόμη ατύχημα ήταν αυτό του Μικ Σουμάχερ με την Haas να τρακάρει στον τοίχο της εξόδου των πιτ.Το συγκεκριμένο κομμάτι της πίστας έκλεισε προκειμένου να καθαριστεί από τα θραύσματα.Με την VF-21 σχεδόν διαλυμένη έκανε δύο γύρους.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε δύο γύρους αργότερα,στον 6ο γύρο με τον Χάμιλτον να προσπαθεί να προσπεράσει τον Φερστάπεν,αλλά ο δεύτερος έθεσε την διαφορά υπό έλεγχο στα 5 δευτερόλεπτα.

Στην τρίτη θέση ήταν ο Σάρλ Λεκλέρκ ο οποίος είχε μια καλή διαφορά από τον Πέρεθ,καθώς ο Μεξικανός έπρεπε να εκτίσει την ποινή του.Η μάχη των δύο Μακλάρεν ανάμεσα σε Νόρις και Ρικιάρντο με νικητή τον πρώτο,μετά από εντολή που είχε να περάσει πάνω από τον Αυστραλό.

Λίγο πριν φτάσουμε στα μισά του αγώνα,συγκεκριμένα στον 27ο γύρο ο Ρικιάρντο έχασε μια ακόμα θέση και έπρεπε να παλέψει με τον Σάινθ της Φεράρι,παρόλο που ο Ισπανός έφυγε εκτός πίστας δύο φορές.Στην μάχη της κορυφής,η διαφορά Φερστάπεν-Χάμιλτον έφτασε κάτω από τα τρία δευτερόλεπτα και κάπου εκεί άρχισε η μάχη της στρατηγικής.

Στον 28ο γύρο πρώτος στα πιτ μπήκε ο Φερστάπεν βάζοντας μέση γόμα.Ο αμέσως επόμενος ήταν ο Λεκλέρκ.

Έναν γύρο αργότερα,ήταν η σειρά του Χάμιλτον να μπει στα πιτ,διάρκειας 4 δευτερολέπτων και στην έξοδο του ήταν πίσω από τον Φερστάπεν.

Στην στροφή Τόζα,ο Χάμιλτον έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του με συνέπεια να καταλήξει στην αμμοπαγίδα και να σπάσει η εμπρός αεροτομή με συνέπεια να ξαναμπεί στα πιτ για την αλλάξει.

Το team-mate του Χάμιλτον,Βάλτερι Μπότας και ο Τζόρτζ Ράσελ έδιναν μάχη για την ένατη θέση.Ο Φινλανδός ακολούθησε το στεγνό κομμάτι της πίστας με συνέπεια να συγκρουστεί με τον Βρετανό οδηγό της Γουίλιαμς και στο τέλος τσακώθηκαν,με τον πρώτο να υψώνει το μεσαίο δάχτυλο στον δεύτερο,πράγμα που παραμπέμπει σε διένεξη σε μεγάλη λεωφόρο της Αθήνας σε μποτιλιάρισμα.Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βγει η κόκκινη σημαία και ο αγώνας να διακοπεί.Αυτό κράτησε 30 λεπτά.

Η επανεκκίνηση του αγώνα βρήκε τον Φερστάπεν στην κορυφή και από κάτω ήταν οι Νόρις,Σάινθ,Λεκλέρκ και ο Χάμιλτον είχε πέσει προσωρινά στην 9η θέση.Το μόνο που κράτησε την εξέλιξη του αγώνα στον πάγο ήταν το αυτοκίνητο ασφαλείας.Οι δύο Μακλάρεν έπρεπε να βγάλουν τον αγώνα με την μέση γόμα η οποία είχε φθαρεί αρκετά.

Τσουνόντα και Πέρεθ είχαν αυτοκτονικές τάσεις χάνοντας αρκετές θέσεις και οι δύο με τον Ιάπωνα πιλότο να χάνει τις δέκα θέσεις που κέρδισε δια πυρός και σιδήρου.Ο μεγάλος κερδισμένος της υπόθεσης ήταν ο Ρικιάρντο ο οποίος είχε φτάσει στην 5η θέση.

Με τον αγώνα να πλησιάζει στο τέλος του ο Χάμιλτον άρχισε να πιέζει προς πάσα κατεύθυνση για να ελαχιστοποιήσει την ζημιά,κάτι που το κατάφερε σε έναν βαθμό καθώς σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα παίρνοντας τον επιπλέον βαθμό.Με διαδοχικά προσπεράσματα έφτασε στο βάθρο,αλλά όχι στην νίκη διότι η διαφορά του με τον Φερστάπεν είχε ήδη φτάσει τα 20 δευτερόλεπτα!!!

Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Λάντο Νόρις παρά τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετώπισε καθ’όλη την διάρκεια του αγώνα.

Ρικιάρντο,Στρολ,Γκασλί,Ραικόνεν και Οκόν συμπλήρωσαν την βαθμολογούμενη δεκάδα.

 

Επόμενος αγώνας,το GP Πορτογαλίας,το τριήμερο 30 Απριλίου-2 Μαΐου

 

Κατάταξη

 

 

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *