Type to search

Formula 1

Παρουσιάση μονοθεσίου Aston Martin AMR24

Share

Η Aston Martin αποκάλυψε το μονοθέσιό της στη Formula 1 για το 2024, το AMR24, το οποίο περιγράφει ως «εξέλιξη» του προκατόχου της και ελπίζει να συνεχίσει την πρόοδο που σημείωσε σε μια σεζόν του 2023. 

 

Aston Martin latest team to confirm launch date for 2024 F1 car : PlanetF1

 

Η εκδήλωση της Aston Martin ξεκίνησε μια γεμάτη τελευταία εβδομάδα των λανσαρισμάτων αυτοκινήτων του 2024 με Ferrari, Mercedes, McLaren και Red Bull να ακολουθούν από τώρα έως την Πέμπτη. Αποδείχθηκε ότι ήταν ο πρωταγωνιστής της περσινής προετοιμασίας και των πρώτων αγώνων, εντυπωσιάζοντας στη δοκιμή του Μπαχρέιν και στη συνέχεια μεταφράστηκε σε έξι βάθρα στα πρώτα οκτώ γκραν πρι, όλα ευγενικά του Fernando Alonso.

Η ομάδα δεν μπόρεσε να διατηρήσει αυτή τη δυναμική και ένα πιο δύσκολο δεύτερο μισό της σεζόν, εκτός από κάποια μαγεία του Alonso στο Zandvoort και στο Interlagos όπου επέστρεψε στην πρώτη τριάδα, οδήγησε στην πτώση της Aston Martin στην πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.Ένα βασικό επίκεντρο του χειμώνα της Aston Martin ήταν η προετοιμασία της για να διατηρήσει το ρυθμό με τους αντιπάλους της στον αγώνα ανάπτυξης της F1 το 2024.

 

«Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι έχουμε μια καλή πλατφόρμα για ανάπτυξη και σε αυτό εστιάζουμε πραγματικά», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Aston Martin, Dan Fallows, πριν από την κυκλοφορία.Ένας άλλος στόχος ήταν η «διεύρυνση του παραθύρου λειτουργίας του αυτοκινήτου» σε ένα ευρύτερο φάσμα κυκλωμάτων.«Θέλουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που να είναι περισσότερο ολοστρόγγυλο», εξήγησε ο Fallows. “Πιστεύουμε ότι το AMR24 παρέχει την ιδανική πλατφόρμα για ανάπτυξη εντός της σεζόν και μια διαρκή πρόκληση για όλη τη σεζόν.”   Το νέο υπερσύγχρονο windtunnel της Aston Martin θα τεθεί σε λειτουργία αργότερα φέτος και το AMR24 είναι το πρώτο σχέδιο που επωφελείται από την ανάπτυξη στην πανεπιστημιούπολη νέας τεχνολογίας της Aston στο Silverstone.

 

 

Ως συνήθως, το AMR24 παίρνει τη μονάδα ισχύος, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα υδραυλικά και την πίσω ανάρτηση από τη Mercedes που δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη.Αυτή η πίσω ανάρτηση είναι διαφορετική από το 2023, καθώς η Mercedes έχει επιλέξει μια πίσω ανάρτηση με ράβδο ώθησης (και όχι μια ράβδο έλξης), που σημαίνει ότι το AMR24 θα ακολουθήσει το παράδειγμά της. Η επιτυχία του αυτοκινήτου θα είναι κρίσιμη για να καθοριστεί εάν η Aston Martin μπορεί να κρατήσει τον Alonso μετά το 2024. 

 

Το αφεντικό της ομάδας, Mike Krack, έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του, λέγοντας: “Ειλικρινά θα ήμασταν ευτυχείς να συνεχίσουμε με τον Fernando στο ’25 και την επόμενη χρονιά”.Αλλά ο Alonso διατηρεί τις επιλογές του ανοιχτές και θα αρχίσει να αξιολογεί πού βρίσκεται το μέλλον του μετά τους πρώτους λίγους αγώνες.Ο συμπαίκτης Λανς Στρολ θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον Αλόνσο για την έκτη σεζόν του με την ομάδα του Σίλβερστοουν.Το AMR24 θα βγει στην πίστα για πρώτη φορά αργότερα τη Δευτέρα σε shakedown του Silverstone.

Track Marking, Silverstone F1, 2022 - Roadgrip

Επιμέλεια:Γιάννης Μήτσου.

Tags: