Type to search

F1

Formula 1: Το ανανεωμένο grid της επικείμενης αγωνιστικής σεζόν!

Share

Η ανανέωση της συνεργασίας Χάμιλτον-Mercedes, αποτέλεσε το τελευταίο κομμάτι του παζλ στη διαμόρφωση του grid της επερχόμενης αγωνιστική σεζόν στο πρωτάθλημα της Formula 1.

10 ομάδες. 20 οδηγοί. 23 Grand Prix στο μεγαλύτερο πρωτάθλημα της ιστορίας.

Ιδού το grid όπως διαμορφώθηκε με φόντο την εκκίνηση (28/03) στο circuit του Μπαχρέιν!

MERCEDES

44. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία)

77. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία)

Αίσιο τέλος έλαβε το θρίλερ της ανενέωσης του Λιούις Χάμιλτον με την Mercedes, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προσέφερε «γη και ύδωρ» στον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή προκειμένου να αποτελέσει το Νούμερο1 και για την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν. Στο πλάι του, για 5η διαδοχική χρονιά, ο Βάλτερι Μπότας, ο οποιός καλείται να αμφισβητήσει την «παντοκρατορία» του Βρετανού, στη προσπάθεια του για το πρώτο πρωτάθλημα της καριέρας του.

RED BULL

11. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό)

33. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία)

Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον και τώρα Σέρχιο Πέρες. Την τελευταία τριετία η δεύτερη θέση στο τιμόνι της Red Bull αποτελεί…πονεμένη ιστορία καθώς κανένας και εκ των διαδόχων του Ντάνιελ Ρικιάρντο δεν μπόρεσε να πλησιάσει -οδηγικά τουλάχιστον- τον υπερταλαντούχο Μαξ Φερστάπεν. Πλέον, στις τάξεις της «ταύρων», βλέπουν στο πρόσωπο του Μεξικανού, τον άνθρωπο που μπορεί να συμβάλει στην διεκδίκηση του πρώτου πρωταθλήματος από το 2013, και την εποχή Φέτελ.

MCLAREN

 3. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία)

 4. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία)

Στο αποκορύφωμα της περσινής σεζόν για την McLaren, θα μπορούσε κάνεις να πει ότι…έπεσαν από την Ακρόπολη και βρήκαν πορτοφόλι. Μολονότι ρεαλιστικός στόχος αποτελούσε εξαρχής η τρίτη θέση, εν τέλει επετεύχθη με κάπως περιπετειώδη τρόπο (εκμεταλλευόμενοι κυρίως την «αφλογιστία» της Racing Point στο τελευταίο Grand Prix). Πλέον, στην McLaren στοχεύουν ακόμη υψηλότερα, εντάσσοντας στους κόλπους της, τον Ντάνιελ Ρικιάρντο (μετά την φυγή του Σάινθ) και πλαισιώνοντας τον με τον εξίσου χαρισματικό Λάντο Νόρις. Τώρα ποιος θα πλαισιώνει ποιον, θα αποσαφηνιστεί…στην άσφαλτο.

ASTON MARTIN (πρώην RACING POINT)

 5. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία)

18. Λανς Στρολ (Καναδάς)

Νέα εποχή για την πάλαι ποτέ Racing Point που αποκτά…Τζειμς-Μποντικό στυλ και επανεντάσσει την Aston Martin στους κόλπους της F1, μετά από 60 χρόνια! (εποχής Κάρολ Σέλμπι και Ρόι Σαλβαντόρι) Νέοι ορίζοντες χαράσσονται και στην καριέρα του Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος μετά από μια πενταετία παραμονής στο Μαρανέλο και την Ferrari, θα περάσει από τα κόκκινα στα…πράσινα. Teammate του ο Λανς Στρολ, γιος ασφαλώς του Καναδού επιχειρηματία και ιδιοκτήτη της Aston Martin Cognizant, Λόρενς Στρολ.

ALPINE (πρώην RENAULT)

14. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία)

31. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία)

Νέο όνομα, νέα χρώματα, ίδιο… qualité.Η Renault εισέρχεται σε νέα εποχή δίνοντας θέση στο αγωνιστικό της brand, την Alpine. Και αν στον πλανήτη υπάρχει ΕΝΑΣ άνθρωπος, κατάλληλος να της κάνει ποδαρικό, αυτός δεν είναι άλλος από τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός, μετά από τριετή περιοδεία στα σιρκουί των ΛεΜάν και Ιντιανάπολις, επιστρέφει στην ομάδα που μεγαλούργησε και μαζί της κατέκτησε δυο παγκόσμια πρωταθλήματα. (2005, 2006) Στο πλάι του, θα βρίσκεται ο Έστεμπαν Οκόν στην τρίτη του σεζόν ως οδηγός της Renault.

FERRARI

16. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό)

55. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία)

«Πολύ λίγες ομάδες έχουν την ιστορία της Ferrari. Όμως, ακόμα και το καλπάζον άλογο αντιμετωπίζει δράματα με οδηγούς.»

Αυτή ήταν η εισαγωγή του αφιερωμένου στην Ferrari, ντοκιμαντέρ του Netflix, η οποία αποτυπώνει -εν μέρει- την περιρρέουσα ατμόσφαιρα στο Μαρανέλο. Μπορεί η Ferrari να απογοήτευσε με την απόδοση της -ούσα 6η στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών- ωστόσο δείχνει έτοιμη για ολικό «comeback». Ή τουλάχιστον έτσι προανήγγειλε ο διευθυντής της, Ματία Μπινότο. Σε ό,τι αφορά τις θέσεις στο grid, η αποχώρηση του Σεμπάστιαν Φέτελ σηματοδότησε την άφιξη του Κάρλος Σάινθ· ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ, θα συνεχίζει να διαπρέπει με την Scuderia για τρίτη διαδοχική σεζόν.

ALPHATAURI

10. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία)

22. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία)

Κατέκτησε την παρθενικη του νίκη στο Grand Prix της Μόντσα, ενώ αποτέλεσε την αποκάλυψη της περσινής σεζόν στην Φόρμουλα1. Ο λόγος για τον Πιερ Γκασλί, που κεφαλαιοποίησε τις καλές του αγωνιστικές επιδόσεις με εγγυημένη θέση στην ομάδα και την ερχόμενη σεζόν. Teammate του, ο διακαής πόθος της HONDA και πρώην οδηγός της Carlin στην F2, ο Ιάπωνας, Γιούκι Τσουνόντα. Αμφότεροι αποτελούν προϊόν των ακαδημιών της Red Bull.

ALFA ROMEO

 7. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία)

99. Αντόνιο Τζιοβινάτσι (Ιταλία)

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Στην Alfa Romeo βέβαια, κάθε πλασάρισμα στις βαθμολογούμενες θέσεις αποτελεί αφορμή για ένα ποτήρι καλού ελβετικού κρασιού. (Φημίζεται άλλωστε η περιοχή στην οποία εδρεύει η αγωνιστική ομάδα της Alfa για τα αμπέλια της). Συνεπώς, δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν καταλληλότεροι πιλότοι -και λάτρεις του εκλεκτού οίνου- από τους Κίμι Ράικονεν και Αντόνιο Τζιοβινάτσι, οι οποίοι εδώ και αρκετούς μήνες ανανέωσαν το συμβόλαιο τους με την ιταλική ομάδα. Για τον «Ice Man», θα είναι η 17η (!) σεζόν του στην Formula1 και όλα αυτά, διανύοντας το…42 έτος της ηλικίας του.

HAAS

 9. Νικίτα Μαζέπιν (Ρωσία)

47. Μικ Σουμάχερ (Γερμανία)

Κέβιν Μάγκνουσεν και Ρομέν Γκροζάν αποτέλεσαν παρελθόν από την HAAS απόρροια του νέου σχεδιασμού με…οδηγικές -μεταξύ άλλων- προεκτάσεις. Ως εκ τούτου, πάρθηκε η απόφαση στις τάξεις της HAAS, να πορευτούν με rookie οδηγικό δίδυμο. Τον Μικ Σουμάχερ, περσινό πρωταθλητή της F2, και κανακάρη βεβαίως του τεράστιου Μίκαελ Σουμάχερ. Και, τον Νικίτα Μαζέπιν, γιο του δισεκατομμυριούχου Ρώσου επιχειρηματία Ντμίτρι Μαζέπιν. Αμφότεροι με στόχο να επαναφέρουν την ομάδα στην μάχη της mid range βαθμολογίας.

WILLIAMS

 6. Νίκολας Λατίφι (Καναδάς)

63. Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία)

Έπειτα από 50 σχεδόν χρόνια ανελλιπούς παρουσίας στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η εμβληματική οικογένεια Γουίλιαμς (ο Σερ Φρανκ και εν συνεχεία η κόρη του Κλερ) αποχώρησαν από την ομώνυμη ομάδα. Και αν υπήρξε μετάβαση στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, τότε τα πράγματα εντός του grid παρέμειναν ίδια. Τζορτζ Ράσελ -ο οποίος αντικατέστησε τον Λιούις Χάμιλτον στο Grand Prix του Σακίρ- και Νίκολας Λατίφι, θα αποτελούν -και το 2021- το οδηγικό δίδυμο για την Williams. Ελπίδα όλων, να καταφέρουν ότι δεν έχουν κατορθώσει έως τώρα. Να φέρουν βαθμούς για λογαριασμό της ομάδας.

Αντώνης Νικολάου

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *