Type to search

F1 Κεντρική ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Τελευταίος ο Φερστάπεν στο Σότσι

Share

Στην τελευταία θέση εκκίνησηης θα βρεθεί ο Μαξ Φερστάπεν στο Σότσι όπως επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια της δεύτερης προπόνησης την Παρασκευή. Ο λόγος είναι η χρησιμοποίηση νέων εξαρτημάτων στο σύστημα ισχύος του μονοθεσίου με αποτέλεσμα να του επιβληθούν οι αντίστοιχες ποινές από την FIA που το θέτουν στο πίσω μέρος του grid στο Ρώσικο Γκραν Πρι.

Συγκεκρίμενα η ομάδα του αποφάσισε να χρησιμοποιήσει νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης Honda, νέο turbo, MGU-H, MGU-K, ενεργειακό κατάστημα, ηλεκτρονικά ελέγχου και εξάτμιση αυτό το Σαββατοκύριακο.

Να θυμίσουμε πως ο Φερστάπεν είχε ήδη έναν “πονοκέφαλο” από την τιμωρία τριών θέσεων στο grid, καθώς βρέθηκε «κυρίως υπεύθυνος» για τη σύγκρουση με τον αντίπαλο του στη μάχη του τίτλου, Λιούις Χάμιλτον, στο Ιταλικό Grand Prix, και πλέον τα πράγματα για την Red Bull δυσκολεύουν πάρα πολύ.

Αυτό θα ενισχύσει τις πιθανότητες της Μερσέντες να κερδίσει στο Σότσι και να επεκτείνει τη σειρά νικών για ακόμη ένα χρόνο από το ντεμπούτο της πίστας το 2014. Η Μερσέντες έχει επί του παρόντος ένα πλεονέκτημα 18 πόντων στη βαθμολογία έναντι της Red Bull, ενώ ο Χάμιλτον βρίσκεται πέντε βαθμούς πίσω από τον Verstappen.

Τέλος στο πίσω μέρος του grind θα είναι και ο Σαρλς Λεκλερ της Φεράρι, ο οποίος έχει επίσης λάβει νέα στοιχεία μονάδας ισχύος για αυτό το Σαββατοκύριακο, συμπεριλαμβανομένου ενός υβριδικού συστήματος νέας προδιαγραφής.

Επιμέλεια: Νώντας Τσαρτσάλης

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *