Type to search

F1 Κεντρική ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Χόρνερ: Ο Χάμιλτον και ο Φερστάπεν άξιζαν την ίδια ποινή

Share

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, πιστεύει ότι η FIA θα μπορούσε να είχε κάνει δίκαιη κατανομή της ποινής στο Γκραν Πρι της Ιταλίας, τιμωρώντας εξίσου τους Μαξ Βερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον.

Ο Φερστάπεν και ο Χάμιλτον συγκρούστηκαν στην Μόντσα και αμφότεροι αποκλείστηκαν από τον αγώνα. Οι αγωνοδίκες ερεύνησαν τη σύγκρουση και θεώρησαν ότι ο μόνος που έφταιγε ήταν ο Φερστάπεν και γι’ αυτό τον τιμώρησαν με ποινή τριών θέσεων για τον επόμενο αγώνα της σεζόν στη Ρωσία.

Ο Κρίστιαν Χόρνερ μίλησε για το συμβάν στο Red Bull Racing:

«Και οι δύο οδηγοί ήξεραν ότι έπρεπε να είναι μπροστά λόγω της δυσκολίας να προσπεράσουν. Ο Μαξ ήταν πρόθυμος να αξιοποιήσει τη δυναμική και ο Λιούις ήταν πρόθυμος να διατηρήσει τη θέση του. Ήταν μια δύσκολη σύγκρουση, αλλά και οι δύο οδηγοί ήταν σε θέση να επιβεβαιώσουν αμέσως ότι ήταν καλά. Με τον Λιούις να προσπαθεί να κάνει πίσω και να επιστρέψει στον αγώνα, ακόμη και το ιατρικό αυτοκίνητο δεν είδε την ανάγκη να διακόψει τον αγώνα. Είμαι ευγνώμων που το Halo έκανε τη δουλειά του. Νομίζω ότι ακόμη και οι πιο έντονοι αντιρρησίες έχουν αλλάξει γνώμη για αυτό. Εξακολουθώ να έχω την ίδια πεποίθηση σήμερα – και οι δύο έπαιξαν ρόλο σε αυτό και είναι δύσκολο να αποδοθεί η ευθύνη στη μία πλευρά περισσότερο από την άλλη.

“Εάν η FIA ήθελε να θέσει μια δίκαιη ποινή, θα μπορούσε να είχε επιβάλει την ίδια ποινή και στους δύο οδηγούς, αλλά το λάθος θεωρήθηκε ότι ήταν περισσότερο από την πλευρά του Μαξ και, επειδή δεν τελείωσε τον αγώνα, η μόνη επιλογή ήταν να του δώσει ποινή grid, την οποία αποδεχόμαστε.”

Παράλληλα ο Χόρνερ μίλησε για το φετινό πρωτάθλημα και την δυναμική της Red Bull:

“Είμαστε μάρτυρες μιας από τις μεγάλύτερες αθλητικές αντιπαλότητες, όχι μόνο στη Formula 1, αλλά στον αθλητικό κόσμο για μια ολόκληρη γενιά. Είναι έντονο και το στοίχημα είναι μεγάλο. Είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό και τίποτα δεν εγκαταλείπεται χωρίς αγώνα από καμία πλευρά. Επίσης από τη δική μας οπτική γωνία, είναι εξαιρετικά ευχάριστο να επιστρέψουμε σε ανταγωνιστική θέση παλεύοντας για ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα. Τελικά, πότε ήταν η τελευταία φορά που ένα αυτοκίνητο της Mercedes δεν ηγήθηκε του πρωταθλήματος σε αυτή τη φάση του έτους;”

Επιμέλεια: Νώντας Τσαρτσάλης

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *