Type to search

Αγώνας, Μονακό: Νίκη+πρωτοπορία βαθμολογίας για τον Μαξ Φερστάπεν!

F1 Κεντρική

Αγώνας, Μονακό: Νίκη+πρωτοπορία βαθμολογίας για τον Μαξ Φερστάπεν!

Share

Σε έναν…κλασσικό αγώνα Μονακό ο Μαξ Φερστάπεν και ,συνολικά, η Ρεντ Μπουλ ήταν οι κερδισμένοι καθώς πήραν την πρωτοπορία οδηγών και κατασκευαστών!

O Ολλανδός είδε χθες τον Λεκλέρκ να του στερεί τη δυνατότητα να κάνει την τελική ‘επίθεση’ για την Pole Position, ωστόσο σήμερα ήταν η μέρα του παίρνοντας την πρώτη νίκη στο Μόντε Κάρλο, μια ξεχωριστή στιγμή για κάθε οδηγό. Στη δεύτερη θέση ο Κάρλος Σάινθ πήρε το maximum και ισοφάρισε τον καλύτερο τερματισμό στην καριέρα του, που προήλθε πέρυσι στη Μόντζα, αλλά τότε ήταν στην ομάδα της ΜακΛάρεν. Επομένως, αυτός ο τερματισμός ήταν ο καλύτερος με τη Φερράρι, η οποία πανηγύρισε το πρώτο φετινό βάθρο, παρά το δράμα του Λεκλέρκ πριν την έναρξη του αγώνα… Τρίτος ο εντυπωσιακός Λάντο Νόρρις με ΜακΛάρεν, που πλέον βρίσκεται και μόνος τρίτος και στη βαθμολογία!

We've waited for that”, says Vettel after P5 finish – ASN MotorsportsΠιο κάτω, οι αμέσως επόμενοι τρεις Πέρεζ, Φέτελ και Γκασλί δεδομένα θα είναι επίσης ικανοποιημένοι, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Αρχικά ο Μεξικανός κέρδισε 5 ολόκληρες θέσεις έστω κι αν αυτές δεν ήταν εντός πίστας αλλά κυρίως στα πιτ, και από εκεί που εξελισσόταν ως ακόμη ένα μέτριο ΣΚ για αυτόν, εν τέλει έσωσε την κατάσταση. Πίσω ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε τους πρώτους βαθμούς στη σεζόν. Σε συνδυασμό με τους 4 πόντους του Στρολ, η Άστον Μάρτιν ρεφάρει την κακή εκκίνηση στη σεζόν και βρίσκει ρυθμό και αισιοδοξία για το μέλλον. Τέλος, ο Γκασλί έκανε αλάνθαστο αγώνα και δικαίως έφερε την Άλφα Τάουρι στους βαθμούς.

Στην 7η θέση ο απογοητευμένος και μεγάλος χαμένος Λιούις Χάμιλτον, εάν εξαιρέσουμε τη στιγμή που βγήκε από τα pit o Γκασλί, δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο να φτάσει κοντά στον προπορευόμενο όχημα, και συμβιβάστηκε με ένα άσχημο αποτέλεσμα, που φαινόταν από την Πέμπτη καθώς η Μερσέντες δε βρήκε ποτέ ρυθμό. Ίσως και να περίμενε και κάτι περισσότερο από τον Μπότας, ο οποίος όμως ολοκλήρωσε άδοξα τον αγώνα καθώς μπήκε στα πιτ και δεν ξαναεπέστρεψε ποτέ στην πίστα…

Τη δεκάδα έκλεισαν Οκόν και Τζιοβινάτσι, φέρνοντας σημαντικούς βαθμούς στις ομάδες τους, και ιδιαίτερα ο Ιταλός που ‘οδήγησε’ την Άλφα Ρομέο για πρώτη φορά εντός 10άδας…

Αναλυτικότερα στον αγώνα,

Στην εκκίνηση του αγώνα ,λοιπόν, ο Ολλανδός εκκινώντας από την δεύτερη θέση δίχως των Λεκλέρκ στην πρώτη κατάφερε και κράτησε αποτελεσματικά πίσω του τον Βάλτερι Μπότας. Όπως είναι συνηθισμένο στο Μονακό δεν βλέπουμε πολλά προσπεράσματα στην πίστα με τον Μικ Σουμάχερ να κάνει μια κίνηση και να περνάει το teammate του στην φουρκέτα.

Carlos Sainz scuderia ferrari monaco gp 2021 2nd place

 

Με τον αγώνα να έχει φτάσει στον ένα τρίτο του, οι πρώτοι δέκα οδηγοί είχαν τις ίδιες θέσεις που είχαν και κατά την εκκίνηση. Ο Χάμιλτον ήταν ο πρώτος που ξεκίνησε των χορό των pitstop με τον Βρετανό πρωταθλητή να βάζει την σκληρή γόμα της Pirelli και να βγαίνει πίσω από το Πέρεζ. Στην συνέχεια ήταν η σειρά του Μπότας να μπει για την δική του αλλαγή ελαστικών ωστόσο πρόβλημα με το μπουλόνι του τροχού του μονοθέσιου του δεν καθιστούσε εφικτή την αλλαγή ελαστικών, με αποτέλεσμα ο αγώνας του Φιλανδού να ολοκληρώνεται με αυτό τον τρόπο.

Στην συνέχεια πραγματοποίησαν και οι υπόλοιποι οδηγοί την αλλαγή των ελαστικών τους, με Φέτελ-Γκασλί να βγαίνουν μπροστά από τον Χάμιλτον, με τον Βρετανό να είναι ιδιαίτερα δυσαρεστημένος με την στρατηγική της ομάδας τους. Μερικούς γύρους μετά ο Πέρεζ μετά και την δική του αλλαγή ελαστικών βρέθηκε και αυτός μπροστά από τον Βρετανό. Στην συνέχεια είδαμε την προσπάθεια του Σάινθ να απειλήσει τον Μαξ για την πρώτη θέση ωστόσο η Ρεντ Μπουλ στα χέρια του Ολλανδού, ήταν ταχύτερη από την Ferrari με αποτέλεσμα να μην δούμε κάποια μάχη μεταξύ των δύο. Με τον Χάμιλτον στην 7η θέση και τον βαθμό του ταχύτερου χρόνου, ο Μαξ είδε τον εαυτό του να μαζεύει 18 βαθμούς περισσότερο και να περνά στην 1η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος 4 βαθμούς μπροστά από τον Hamilton.

Επόμενο ραντεβού στο Μπακού σε δύο εβδομάδες από σήμερα…

Ηλίας Σιαφάκας

 

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *