powered by: ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Σερβία : Χάνει την πρεμιέρα ο Μπιέλιτσα
Η Σερβία θα στερηθεί τον Νεμάνια Μπιέλιτσα στην πρεμιέρα του Μουντομπάσκετ με την Αγκόλα, εξαιτίας προβλήματος στο γόνατο.
Ατλέτικο και Μονακό διεκδικούν Ικάρντι

Μαδρίτη και Πριγκιπάτο διεκδικούν τον φευγάτο από την Ίντερ Μάουρο Ικάρντι.

Τα μέτρα της Ιαπωνίας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες

15/1/2020, 14:57,
  



Μήνες πριν, το Τόκιο "βάζει τα καλά του" για να υποδεχτεί το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στον κόσμο. 



Οι Ιάπωνες έχουν ξεκινήσει να ετοιμάζονται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2020 εδώ και καιρό. Όταν κυκλοφορούσαν οι φήμες ότι πιθανόν να ματαιώνονταν οι ΟΑ στο Ρίο, τα μέλη της ΔΟΕ αστειεύονταν λέγοντας ότι σε κάθε περίπτωση το Τόκυο είναι ήδη έτοιμο να τους φιλοξενήσει!
Το Τόκυο είναι σταθερά ταξινομημένο ως μια από τις πλέον ευχάριστες πόλεις στον κόσμο. Εχει υποδομές εντελώς καινούριες και πρωτοποριακές και χώρους για όλα τα αθλήματα. Προσφέρει, επίσης, τις μεγαλύτερες εγγυήσεις ασφάλειας, στον ταραγμένο σημερινό κόσμο.

Ωστόσο, οι Ιάπωνες δεν αρκούνται στα αυτονόητα και προετοιμάζονται κάνοντας πράγματα σχεδόν εξωπραγματικά. Ετσι, οι αστυνομικοί εκπαιδεύονται από τώρα για πιθανά τρομοκρατικά χτυπήματα, παρότι δεν ξέρει κανείς τι είδους μπορεί να είναι τα ενδεχόμενα τρομοκρατικά χτυπήματα σε 4 χρόνια από τώρα. Τα γραφεία τουρισμού προετοιμάζονται για να υποδεχθούν χιλιάδες ανθρώπους που θα ξεχυθούν στους δρόμους του Τόκιο επί 15 ημέρες, όσο διαρκούν οι Αγώνες. Ενώ από την πλευρά τους, οι σπόνσορες έχουν ήδη ριχτεί με τα μούτρα στα αστέρια του ολυμπισμού.

Η κινητοποίηση αφορά ολόκληρη την Ιαπωνία. Η οικονομική ζωή της χώρας μοιάζει να γυρίζει αποκλειστικά γύρω από τους Αγώνες, σε ένα κλίμα ευφορίας μιας Ιαπωνίας σε ανάπτυξη. Τέσσερα χρόνια πριν ξεκινήσουν οι Αγώνες και ήδη 40 χορηγοί έχουν δηλώσει παρουσία στο ιαπωνικό έδαφος. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει.
Το ραντεβού του 2020 κατόρθωσε, επίσης, να φέρει πιο κοντά γίγαντες της βιομηχανίας που είναι ανταγωνιστές. Ετσι, ανάμεσα στους χορηγούς βρίσκονται δύο αντίπαλες εθνικές αεροπορικές εταιρείες (ANA και JAL), δύο τράπεζες, δύο ασφαλιστικές εταιρείες, τρία ταξιδιωτικά πρακτορεία… Το πρακτορείο Dentsu που ανέλαβε ήδη το μάρκετινγκ των Αγώνων και έκοψε σε μικρές φέτες το «ολυμπιακό γλυκό», ώστε να συμμετέχουν και εταιρείες που δεν έχουν άμεση σχέση με τα αθλήματα.


Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2020 δεν αποκλείεται, ωστόσο, να είναι Αγώνες μελαγχολίας για τους Ιάπωνες. Η τελευταία φορά που είχαν διοργανωθεί στη χώρα ήταν το 1964. Τότε το αρχιπέλαγος επέστρεφε στην ανάπτυξη, μετά το όνειδος και την ήττα στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι Αγώνες έγιναν τότε σε μια χώρα που είχε καταπλήξει τον πλανήτη σε όλους τους τομείς: καλλιτεχνικό, οικονομικό, αθλητικό. Το κλασικό ντοκιμαντέρ Tokyo Olympiades, του Kon Ichikawa, είναι μια εντυπωσιακή μαρτυρία για την Ιαπωνία της εποχής.

Οι Αγώνες του 2020 θα γίνουν σε μια χώρα με προβλήματα, μια χώρα με γηρασμένο πληθυσμό και δημόσιο χρέος, μια μεγάλη, σεβαστή χώρα, αλλά πρώην πρωταθλήτρια.

Διονύσης Αργυρός
Home  |  Συνεντεύξεις  |  Ειδήσεις  |  Αφιερώματα  |  Παρασκήνια  |  Video  |  Photostory  |  Επικοινωνία  |  
  |  Copyright 2020 Sportreview.gr  |  designed & developed by WebWorksΣτοίχημα