powered by: ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Τσίπρας: “Αναλαμβάνω την πολιτική ευθύνη για τις πυρκαγιές”!

Την πολιτική ευθύνη για τα θύματα και τις καταστροφικές συνέπειες των πυρκαγιών ανέλαβε ο Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια του έκτακτου υπουργικού συμβουλίου που συγκάλεσε ο ίδιος.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ MEGA ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΔΥΟ ΜΙΣΘΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ
Οι εργαζόμενοι του MEGA εξέδωσαν ανακοίνωση στην οποία ζητούν να δοθούν 2 μισθοί από αυτούς που τους οφείλονται στους πυρόπληκτους.

Η «μάχη» της χορηγίας στην Πρέμιερ Λιγκ

7/8/2018, 04:37,
  




Η ποδοσφαιρική σεζόν στην Αγγλία πλησιάζει και το ενδιαφέρον του κοινού κορυφώνεται για την έναρξη της αγωνιστικής δράσης στο κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη. Μαζί όμως με την ποδοσφαιρική «μάχη», ξεκινά και εκείνη των χορηγών στους συλλόγους που λαμβάνουν μέρος στην φετινή Πρέμιερ Λιγκ.

Τεράστια χρηματικά ποσά έχουν δοθεί από διάφορες εταιρείες προς τους συλλόγους με την μορφή χορηγίας, προκειμένου να διαφημιστούν καθ΄ όλη την διάρκεια της χρονιάς στο κορυφαίο και πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα του κόσμου. Το αθλητικό μάνατζμεντ και μάρκετινγκ εξακολουθεί να σημειώνει τεράστια πρόοδο και εξέλιξη, με αποτέλεσμα να αποτελούν πολύ σημαντικά κομμάτια τόσο των εσόδων των συλλόγων όσο και της αθλητικής βιομηχανίας.

Στην φετινή Πρέμιερ Λιγκ, έξι αθλητικές εταιρείες ένδυσης θα επιμεληθούν τις εμφανίσεις των ομάδων που λαμβάνουν μέρος στο πρωτάθλημα. Ο λόγος για τις ADIDAS, NIKE, UMBRO, NEW BALANCE, PUMA και UNDER ARMOR. Από τις προαναφερθείσες εταιρείες, η ADIDAS διαθέτει τις περισσότερες ομάδες στο πελατολόγιο της, αφού έχει αναλάβει την επιμέλεια έξι (Κάρντιφ, Φούλαμ, Γουότφορντ, Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ, Γουλβς, Λέστερ) αγγλικών συλλόγων. Αυτό σημαίνει ότι το 30% των ομάδων της Πρέμιερ Λιγκ, θα αγωνίζεται με το λογότυπο της ADIDAS.  Ακολουθούν Nike, UMBRO, PUMA  από τέσσερις  ομάδες (20%) και NEW BALANCE, UNDER ARMOR από μια ομάδα (5%). Η δυναμική αυτή της ADIDAS, ίσως αποτελέσει την  αρχή, προκειμένου να «γιατρέψει» τις πληγές της από το πρόσφατο Παγκόσμιο Κύπελλο στα γήπεδα της Ρωσίας, όπου για πρώτη φορά στην ιστορία της δεν είχε στον τελικό χώρα με το λογότυπό της στη φανέλα της. Αντίθετα, με την μεγάλη της αντίπαλο Nike, όπου για πρώτη φορά στην ιστορία τις δύο χώρες που έφτασαν στον τελικό στο πελατολόγιό της.

Επιπλέον, εντυπωσιακή εξακολουθεί να είναι η παρουσία των στοιχηματικών εταιρειών, ως κεντρικού χορηγού στις εμφανίσεις των συλλόγων που μετέχουν στο φετινό πρωτάθλημα. Συνολικά εννέα ομάδες (45%) της Πρέμιερ Λιγκ, έχουν για κεντρικό χορηγό στις φανέλες τους κάποια στοιχηματική εταιρεία (Φούλαμ-DAFABET, Γούλβ -W88, Νιούκασλ-FUN88, Μπόρνμουθ-M88, Έβερτον-SPORTPESA, Χάντερσφιλντ-OPE SPORTS, Γουέστ Χαμ-BETWAY, Κρίσταλ Πάλας-MANBETX, Μπέρνλεϊ-LABA360). Αξίζει να σημειωθεί, ότι κανείς από τους 6 μεγάλους συλλόγους της Αγγλίας δεν έχει στοιχηματική εταιρεία για χορηγό στην φανέλα τους. Οι υπόλοιπες εταιρείες που αποτελούν τον κεντρικό χορηγό των ομάδων της Πρέμιερ Λιγκ, ανήκουν στον τομέα των αεροπορικών γραμμών (Άρσεναλ - Emirates, Μάντσεστερ Σίτι - Etihad Emirates), της αυτοκινητοβιομηχανίας (Τσέλσι - Yokohama Tyres, Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ - Chevrolet) και των οικονομικών υπηρεσιών (Μπράϊτον-American Express, Γουότφορντ-FxPro) με ποσοστό 10%  ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες σχετίζονται με τον τουρισμό (Κάρντιφ - Visit Malaysia), το τραπεζικό σύστημα (Λίβερπουλ-Standard Chartered), τις τηλεπικοινωνίες (Σαουθάμπτον-Virgin Media), τα προϊόντα ομορφιάς (Λέστερ-King Power) και της ασφάλισης (Τότεναμ-ΑΙΑ).

Όσον αφορά τους χορηγούς στα μανίκια των εμφανίσεων των αγγλικών συλλόγων συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά, όπου 9 ομάδες εντοπίζονται να έχουν καταφέρει να συνάψουν συμφωνίες με διάφορες εταιρείες ώστε να αυξήσουν τα έσοδά τους. Ο λόγος για τις Σίτι (NEXEN TIRE), Γιουνάϊτεντ (KOHLER), Γούλβς (COINDEAL), Τσέλσι (HYUNDAI), Έβερτον (ANGRY BIRDS), Γουέστ Χαμ (BASSET & GOLD), Λίβερπουλ (WESTERN UNION), Κρίσταλ Πάλας (DONGQIUDI) και Άρσεναλ (VISIT RWANDA).

Οι χορηγικές συμφωνίες που έχουν υπογράψει οι αγγλικοί σύλλογοι με διάφορες εταιρείες, προκειμένου οι τελευταίες να τοποθετήσουν τα λογότυπά τους, στις φανέλες και να διαφημιστούν σε όλον τον κόσμο, έχουν ως αποτέλεσμα οι ομάδες να έχουν τεράστια έσοδα στα ταμεία τους. Μάλιστα, τα συνολικά έσοδα των συλλόγων της Πρέμιερ Λιγκ από τους χορηγούς των εμφανίσεών τους και μόνο, εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 350 εκατομμύρια ευρώ. Η συμφωνία της Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ με την Chevrolet, ύψους 52 εκατομμυρίων ευρώ, παραμένει η πιο υψηλή κεντρική χορηγία για σύλλογο της Αγγλίας ενώ στην δεύτερη θέση ακολουθεί η έτερη ομάδα του Μάντσεστερ, η Σίτι όπου η συμφωνία της με την Etihad, της αποφέρει  50 εκατομμύρια ευρώ.  Η ανανέωση της συμφωνίας της Λίβερπουλ με την Standard Chartered, είχε ως αποτέλεσμα οι  «κόκκινοι» να εισπράττουν 40 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο, όσα δηλαδή λαμβάνουν οι Άρσεναλ και Τσέλσι από τις συμφωνίες τους με Fly Emirates και Yokohama Tyres, αντίστοιχα. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, οι μεγάλες δυνάμεις του αγγλικού ποδοσφαίρου τα τελευταία χρόνια, έχουν την πρωτοκαθεδρία και στα έσοδα από τις κεντρικές χορηγίες στις φανέλες, από το σύνολο των ομάδων του πρωταθλήματος.  

Με βάση τα παραπάνω και σε συνδυασμό με τα τεράστια έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, οι  σύλλογοι της Πρέμιερ Λιγκ αποκτούν πλεονέκτημα και τεράστια οικονομική ισχύ, σε σχέση με τους υπόλοιπους συλλόγους της Ευρώπης.

Επιμέλεια: Γιώργος Μαργέτης

Home  |  Συνεντεύξεις  |  Ειδήσεις  |  Αφιερώματα  |  Παρασκήνια  |  Video  |  Photostory  |  Επικοινωνία  |  
  |  Copyright 2018 Sportreview.gr  |  designed & developed by WebWorks