powered by: ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Τσίπρας: “Αναλαμβάνω την πολιτική ευθύνη για τις πυρκαγιές”!

Την πολιτική ευθύνη για τα θύματα και τις καταστροφικές συνέπειες των πυρκαγιών ανέλαβε ο Αλέξης Τσίπρας, κατά τη διάρκεια του έκτακτου υπουργικού συμβουλίου που συγκάλεσε ο ίδιος.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ MEGA ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΔΥΟ ΜΙΣΘΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ
Οι εργαζόμενοι του MEGA εξέδωσαν ανακοίνωση στην οποία ζητούν να δοθούν 2 μισθοί από αυτούς που τους οφείλονται στους πυρόπληκτους.

Υπάρχει ιεραρχία στην Red Bull ;

24/7/2018, 18:51,
  



Υπάρχει ιεραρχία στην Red Bull



Όλοι γνωρίζουμε πως το φετινό πρωτάθλημα της F1 έχει προσφέρει συγκινήσεις και δυνατά συναισθήματα σε οδηγούς, τεχνικούς και φιλάθλους παρόλο που έχουν ολοκληρωθεί μόνο 11 αγώνες. Την ερχόμενη Κυριακή ο αγώνας της Βουδαπέστης στην Ουγγαρία θα είναι καθοριστικός πρίν την διακοπές του καλοκαιριού.


Στο Γκράν Πρί του Χόκενχάιμ στην Γερμανιά είδαμε τον Κίμι Ραϊκόνεν να παραχωρεί την θέση του στον Σεμπάστιαν Φέτελ, και τον Βάλτερι Μπότας να κάνει παρόμοια κίνηση μερικούς γύρος αργότερο δίνοντας την ευκαιρία στον Λιούις Χάμιλτον να πάρει την νίκη. Αυτό είναι συχνό φαινόμενο στους αγώνες και στην στρτηγική της ομάδας να προωθούν τον ένα εκ των δύο οδηγών τους. Οι “μικρότερες” ομάδες δεν προτιμούν παρόμοια στρατιγική καθώς επιδιώκουν το καλύτερο αποτέλεσμα στους αγώνες, όχι όμως πως δεν το κάνουν περιστασιακά.


Για να είναι ανταγωνιστική μία ομάδα πρέπει άτυπα να αριθμεί τους οδηγούς της για να μπορέσει να “σπρώξει” έναν απο αυτούς ώστε να έχει περισσότερες πιθανότητες για την κατάκτηση του πρωταθλήματος ... Ζωντανό παράδειγμα η Φεράρι ( 1.Φέτελ – 2.Ραϊκόνεν) και η Μερσέντες (1.Χάμιλτον – 2.Μπότας). Τι συμβαίνει όμως με την Ρέντ Μπούλ ;


Οι Μάξ Φερστάπεν και Ντανιέλ Ρικιάρντο έχουν πολύ καλές σχέσεις μεταξύ τους και αυτό είναι το στοιχείο πο φέρνει τους ταύρους στην τρίτη θέση των ομάδων, με βάση την ανταγωνιστικότητα. Για να προχωρήσουν όμως και να απειλήσουν τις Φεράρι και Μερσέντες πρέπει να βρούν το νούμερο 1. Μπορεί οι επιδόσεις τους να είναι καλές και να φέρνουν και οι δύο βάθρα και νίκες στην ομάδα αλλά δεν φτάνει αυτό...


Το άτυπα νούμερο 1 Ντανιέλ Ρικιάρντο έγινε νούμερο 2 μέσα σε λίγους αγώνες και εκεί που βρισκόταν στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος των οδηγών, τώρα βρίσκεται στην 5η με τον ομόσταυλό του να είναι μόλις 1 βαθμό πίσω του ... και όπως δείχνουν τα πράγματα ο Μικρός Ολλανδός έχει πάρει “άτυπα” το νούμερο 1 της ομάδας ...






Δημήτρης Μπάφης

Home  |  Συνεντεύξεις  |  Ειδήσεις  |  Αφιερώματα  |  Παρασκήνια  |  Video  |  Photostory  |  Επικοινωνία  |  
  |  Copyright 2018 Sportreview.gr  |  designed & developed by WebWorks